chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Sol Sol Sol

Publicerad 2013-05-05 13:21:00 i Allmänt

Så skönt nu när våren äntligen har kommit, mycket trevligare att vistas ute och mysigt då  man kan  sitta ute och bara njuta av solen.
 
Ninja gillar ju kylan mer än värmen, men hon har börjat smyga fram och lägga sig brevid en där det finns sol, för att själv sola lite skulle  jag tro. Ninja är nu  9 månader och 9 dagar idag den 5 maj
 
 
Tequila där emot hon är som min förra hund Chiva <3 , Hon bara älskar att ligga och steka i solen, och tar verkligen vara på värmen när det  är här. =) och Tequila är snart11 månader
 
 
 
 
Får verkligen hoppas att vi får en fin sommar i år, för förra sommaren var inte den bästa har jag för mig, allt va lite luddigt helt enkelt förra sommaren då Chiva insjuknade och all fokus låg på henne och efter att vi fick ta bort henne mådde jag inte alls bra så sommaren 2012 var inge vidare.... Hoppas på ett friskt och bra 2013 denna sommaren=)
 
 
 
Vi har  för övrigt införskaffat oss den där VGW selen, och det  va inget  som kunne påverke hennes ben och eftersom man knappt behöver dra i henne och hon reagerar positivt på selen så bestämmde vi oss efter att vi gick in och testade selen på granngården att det  va rätt sele för oss, och jag har inte ångrat  mig en minut sen vi köpte den, helt underbar. promenaderna är otroligt mycket trevligare och vi har kul på promenaderna =).....
 
Vi köpte två st så Quila fick en med så nu är dem så fina i sina nya selar=)
Två fina töser helt enkelt, och vi är nöjda och glada med

Kommentarer

Postat av: Caroline grape

Publicerad 2013-05-13 10:09:07

ja dem är så fina så :) ta kort på dem med selarna på så man får se :)

ja förra sommaren var en av de jobbigaste i hela mitt liv! saknaden är stor efter chiva!!
hoppas med att denna sommaren blir en ljusare o lättare sommar med mkt glädje och friska hundar o människor:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela