chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

2014.07.26 lördag Ninja 2.år

Publicerad 2014-07-27 00:46:28 i Allmänt

Min älskling blir idag den 26 juli 2 år. Jag älskar henne med hela mitt hjärta. 
 
Hon är en så otroligt livsglad och gläjde spridande varelse. Trotts att hon ibland kan gå mig på nerverna och hon är olydig så är det förlåtet på väldigt kort tid, för man kan ju inte annat än att smällta av hennes härliga humör.
 
 Snart är det nog löp pågång för hennes del tror detta blir hennes 4 löp. Hon har varit avullen i två dagar nu, men än så länge har jag inte sett några blod prickar, kanake är hon duktig på att göra rent efter sig men jag tror nog inte det satt igång riktigt än. 
 
Nu blir det natti natti ska bara pyssla om min son som ligger brevid mig. 
 
God natt 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela