chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Dixie lille plutten

Publicerad 2014-10-23 01:41:00 i Allmänt

Skänker massa tankar till min systers Rottis Dixie som blivit dålig och har nu i flera veckor fått varit hos vet fram och tillbaka då hon svällt upp i benen ansiktet halsen och öronen, blir liksom vatten fyllda men så fort hon får kortison blir hon bättre igen.

Jag får smått panikkänslor för hur allt detta kommer sluta , jag vill se positivt på det hela för jag vill inte att något ska hända vår älskade lilla Dixie som är en sån fin och snäll Rottis, bästa rottisen jag känner, och jag ska erkänna att om det är någon ras jag varit lite extra rädd för så är det just rottweillers, men inget verkligen inget är fel i beteendet med denna underbara snart 2 åriga tjejen. <3

Du är inte min men jag älskar dig ändå, och du blir ändå en i familjen så klart och jag hoppas allt löser sig. Får bara inte hända något negativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela