chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Om-möblering av v-rum, kladdiga nosar på fönstret

Publicerad 2014-10-10 23:11:00 i Allmänt

Om-möblering av vardagsrummet gjort då dem ständigt står och titta ut och gnuggar sina nosar mot fönsterutan haha......
 
Först  små utfall och  visa personer eller hundar som passerar lite då och då men ändå inte så ofta, men  rutorna skakar till.
 
Ninja använder soffan som  någon framkropps underlag så man kan  slappahänga vid föstret och kika ut ;P
 
Quila tror hon är en katt och  sitter på fönsterbrädan hahahhaa
 
fönstret ser ut som om man  låtit 10 ungar gå loss på rutan och kladda.
 
så äntligen fick jag  som jag  ville och vi  flyttade om våra möbler.  måste säga att det  blev riktigt  bra nu  när vi  byte plats på allt oc det känns betydligt mycket mer mig och så som jag  gillar att ha det =) like like. =)
 
Så,så enkelt vart det med det =)
 
Älskar mina små doggisar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela