chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Hundgård

Publicerad 2014-06-21 22:57:00 i Allmänt

Gud sen vi flyttade ut till Huset så har vi inte haft internet  mer än på telefonerna och då har jag bara inte pallat att gå in på mina bloggar och skrivit, men här kommer ett kort.
 
Quila har den 3 juni fyllt 2 år och  nu är det Ninjas tur snart i nästa månad .
 
Vi håller på att fixar med hundgård till hundarn nu  somblir gnaksa så stor, och det känns jätte bra , kommer va så skönt för dem att kunna ha det, vi sk aäven göra så dem får en liten eget rum  där det inte blåser omifall det är blåsigt, är ite så att vi kommer ha dem ute hela tiden, utanmer att är vi ute så kan dem  också vara det =) bild kommer om det ser fint ut när det är klart, stommen är uppe nu och jag hoppas det blir kart innan slutet av denna veckan  <3
 
Min bebis är nu 2 månader och 3 veckor samt 5 dagar  den 23 blir han 3 månader.
 
 
 
Nu ska jag stänga ner och fixa med diskmaskinen.
 
puss å kram på er <3
S

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela