chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Semester avklarad

Publicerad 2014-07-23 19:21:00 i Allmänt

Herregud vad tiden går, men allt hänger på att jag inte har internet här hemma och att jag inte tycker om att skriva inlägg över mobilen.
 
Ace är idag 4 månader och tiden bara springer fram, ger mig lite magont snart är min mammaledighet slut idag är faktist exkt den dagen då jag börjat söka jobb, jag har ringt och pratat med en kvinna på sjukhuset som har hand om  mattidvärd,  så nu har jag nyss mailat henne lite info om mig och att jag kan börja närsom på timmar.  Så får se vad som händer, känns bara så orättvist att man inte kan på koppla av och njuta av att ha sin mamma tid, mina dagar är redan slut  men jag  fick ju ta ut 1 månad innan han kom för att klara allt ekonomiskt då.  men ska evt få dagar från Sambon om han nu går med på det vill säga.
 
Ace har nu testat lite smakpotioner så potatis och morott samt gröt  , de sist nämnda gav han klöckningar haha, men  i morgon testar vi kanske ltie till så han får vänja sig.
 
Vi har varit iväg på semester till jämtlänska skogarna  nu  v 30 och hundarna har fått varit hos två olika personer, Ninja va oss min syster och  Quila var hos sin uppfödare, båda har haft det jätte bra , blev en liten ihopstöttning när dem träffades igen men nu går det bra mellan dem igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela