chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

25-26/5 2013 Valpträff i Tvärred

Publicerad 2013-05-27 21:21:00 i Allmänt

 
 
 
Har haft en helt underbar helg,började med besök uppe hos min syster i Jönköping  på torsdagen den 23/5 för att sedan ¨åka vidare upp till stockholm på Jon Bon Jovi konstert den 24/5 <3 .....
 
Blev ca 3,5 timmes sömn natten till lördagen då det va dax för nästa roliga och spännande dag i Tvärred/ Hulu. Då det var dax för valpträff för både för våran kulls valpar och kullen innan dess.
 
Var verkligen jätte rolig att träffa alla hund ägare och deras underbara hundar. Kändes mäktigt när man kom och blev bemöt med ett gäng lösspringande labradorer som kom springande och hälsade oss välkomna.För att ta in Ninja i flocken.
 
Som alla reda vet är jag ju lite orolig av mig, men just då kändes det helt underbart att se dem springa och leka med Ninja som fick hänga på vid mötet.=) hahha. Härligt!!!!
 
 
Ni som kanske läser denna blogg och va med på träffen ser kanske att jag lånad lite av era bilder från träffen, jag fick nämligen knappt några kort, så lånar från er som var bättre på det än mig :)
(Hoppas det är OK!, Måste ju smycka Ninjas blogg med vackra bilder från träffen)
 
Tack så mycket till uppfödarna Petra och Matteui http://tomtebolyckans-kennel.com som hade gjort det så otroligt fint för oss alla som kom, Önskar att jag hade kunnat bo som er , så lite lagom avundsjuk på ert fina hem är man hehehe ;), så himla trevligt och vackert.
 
Och vi hade tur med vädret också  vilket va otroligt trevligt, skönt att slippa regn. tyvärr blev det bara en dag för oss men vi sa det att nästa år kommer vi nog stanna kvar en dag till.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Leona

Publicerad 2013-05-28 12:19:21

Ser ut som ni hade väldigt trevligt.

Postat av: caroline g

Publicerad 2013-05-30 12:16:02

kul att se bilderna. hoppas med att våra uppfödare kan hålla en valpträff för våra rottisar snart :) verkar ju super trevligt att träffa alla människor och hundar:)
kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela