chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Saknar Dig<3

Publicerad 2013-03-16 20:39:00 i Allmänt

 
7 månader sen nu, och du är så saknad<3

Idag är det 7 månader sedan Chiva fick somna in och jag saknar henne oerhört mycket och det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Tiden går så otroligt fort, känns som om det var igår allt hände men ändå är det nu 7 månader allt hände och mitt liv vändes upp och ner in och ut. Men jag mår bättre nu är jag någonsin trodde att jag skullle göra igen.och det har mycket med att Ninja finns i mitt liv nu, jag älskar att ha henne nära mig och så fort jag är ifrån henne saknar jag henne och vill hem till henne många gånger. Kanske låter sjukt för er andra men jag verkligen älskar henne och älskar att spendera min tid med henne och hon gör mig lycklig <3
This entry was posted on 19 februari, 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela