chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Överaskad <3

Publicerad 2013-03-23 19:52:00 i Allmänt

Gissa om jag vart glatt överraskad utav ett väldigt efterlängtat besök från min syster och hennes pojkvän och plutten Dixie.
 
Helt plötsligt stod det en Caroline och knackade på mitt fönster från vår uteplatsen, tittade men fattade inte först men så helt plötsligt slog det  mig men va fasen det är ju min syster. =) gud så glad jag blev.
 
Nån tim senare kom även pappa med Roxie på besök men det  visste jag om sen veckan innan att han skulle komma förbi =)
 
Blev en mysig stund tillsammans med alla mina favorit personer / hundar..... Åt mat, gick på promenad, pratade och hade trevligt, åt tårta och grattade pappa och Alex i eftersskott :)  Kollade på film tillsammans och hade det helt enkelt otroligt bra.  Saknar  er otrolig mycket så många gånger så kändes kanon bra att träffas alla och roligt när man får oväntat besök, (Alex did Know About it) :D
 
 
Här kommer lite bilder:
 
 
Ninja snart 8 mån och Dixie 17 v
 
( la bara in en bild på deras första gång dem träffades och hur liten Dixie va då emot bilden över här)
 
 
Jag och älsklingen Roxie, se så glad hon är gummsan <3
 
Familjen ute med hundarna<3
Sandra /Ninja,Alex/Tequila, Victor/Dixie, Mikael(pappa)/Roxie
 
matte/ husse/ hundar
 
Mys i soffan
 
Dixie ger Quila en puss <3
 
 

Klättra på pappa och sen försöka dra haha....klapp klapp på huvudet. ;P
 
 Minstingarna
(under 1 år)
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Postat av: caroline g

Publicerad 2013-03-25 17:31:50

Hej ja det var jätte mysigt att vara med hela gamla familjen :) saknar med er jätte mkt !!!!

och kul med promenaden och de fina korten på hundarna :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela