chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Hur Knäppt blev inte det här nu ??!

Publicerad 2013-03-17 13:06:00 i Allmänt

Ja och här kommer förklaringen eftersom ni  nu kanske undrar  varför jag bytt blogg.
 
Jag har från första gången jag startade den där bloggen på wordpress haft problem med allt möjligt, inställningarna , med kommentar fältet, språket mm mm. Så nej  nu  fick det räcka med det och jag går tillbaka till Blogg.se som jag förstår. Så nu har jag kopierat alla inlägg och lagt in dem in rätt ordning på denna.
 
Och nu  till det  negativa, jag tyckte ju självklart att min syster Caroline skulle skaffa sig en blogg där hon skulle göra detsamma som jag, eftersom hon skaffade sig en liten Rottweiler tik för nån månad sedan, och för att det är roligt att kunna gå tillbaka och minnas saker sen dem va små.
Så självklart föreslår jag då att göra en blogg.se så det gör jag åt henne och väljer den finaste Designen jag hittade som var gratis. och va hände nu  när jag ändrar min blogg till blogg.se jo jag hittar ingen snyggare så för tillfället så har vi samma design men det får gå , tills att jag hittar en snyggare på nätet
 
Haha är illa att ge sig in på saker som gäller olika bloggar, speciellt när man är kass på det där med datorer för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela