chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Go Natt snart är det Go Morgon!

Publicerad 2013-03-18 03:14:00 i Allmänt

Ninja blev så pigg av att husse skulle åka till jobbet nu kl 3.00 så nu får man jobba på att göra henne lite trött, klia lite på hennes bröst och gosa hennes öron då blir hon oftast lite mer trött, samt när jag använder läppsyl då han hon på någotvis fattat att då ska vk sova eftersom jag alltid tar det innan vi ska sova, och då vill hon gärna kryp upp vid huvudkudde lukta på mina läppar ge mig en puss så hon med får lite lipsyl sen sover hon fint. Haha.....Quila där emot är en liten tröttis, men det är knte så konstigt så som Ninja håller på under dagarna. Hepp nepp snart ska man upp ut på promenad och åka vidare till hundsimmet som blir hennea 4:e gång, denna gången ska Linn min fd granne följa med för att ta lite kort medans vi håller på i vattnet, undra hur länge hon får simma denna gången, för denna gången kommer jag vara där i god tid :), Sov gott för snart är det Go Morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela