chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Gick Totalt Vilse!

Publicerad 2013-03-16 21:42:58 i Allmänt

Som jag skrev i  tidigare inlägget så sa jag att jag inte hittar  några bra ställen att släppa Ninja på så hon kan få röra sig fritt, men så nu  på  vår andra promenad så hängde grannen och hennes töss med på en nix.

Det roliga var att  vi  gick  och  vi  gick och  vi  gick och tänkte att  snart får vi  ta fram mobilen och starta GPS:en  för vi  visste inte vart vi var eller om vi nån gång skulle komma ut. Varför vi hamnade på denna stig va för att  Jackie ( Flickan)  ville testa och gå längs en stig hon hittade så vist tänkte jag då  hundfysiologen  vill att  Ninja ska gå mer i  Skog än på asfalt . So fine och trevligt nog stötte vi på två  rådjur som såg så fridfulla ut. dock såg inte Ninja detta då hon var så  ivrig och glad över sin pinne hon hittat.

Till slut hittade vi  ett skid spår som vi  följde och kom fram till ett el stängsel som  jag sen fick lyfta Ninjan över och sen märkte vi att  vi  var på en golfbana, och Här tänker jag då  FAN SANDRA SKÄRP DIG testa och  släpp henne då det är så  öppet och vi  inte såg någon/ något i  närheten.

Och då undrar jag var sjutton hände ???, Ninja lyssnar på mig klockrent håller koll på mig all the time och viker inte av så långt när hon tillslut vågar springa iväg en bit, och på tanke att det  va så himla stor bana så hade vi ju  gott om  tid att hitta på roliga saker där så  vi lastade lite snöbollar sprang i kapp och lite som  fick ta lite energi  ur stumpan

Kul att  vi  äntligen hittade ett ställe där man kände sig trygg i att  släppa henne där inga bilar kan komma osv. Hände ju  en grej  förra veckan där jag nästan fick hjärtat i  halsgropen och gjorde mig skit rädd rent ut sagt. och då lyssnade hon INTE!!!!!

Bra att jag vågade släppa henne nu, och kul hade vi.

1,30 min tog det innan vi hittade ut och hem  haha…..

(Bilder från promenad )


 
 
 
 
 

//SANDRA//NINJA//

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela