chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Chockladpuddingens blogg

Publicerad 2013-03-16 20:30:00 i Allmänt

 

Anledningen till varför jag skaffade denna blogg är för att för ca 3 veckor sedan kom det en liten Brun labbe tik in i mitt liv och hennes namn är Ninja (Tomtebolyckans Becca). Och kommer då så klart från ”Tomtebolyckans kennel”

Där av Namnet på bloggen Chocklad puddingen, för hon är så jädrans go, och hon har gjort att jag inte lika ofta mår dåligt sen min älskade Chiva gick bort den  19 juli-2012(torsdag). För det va den jobbigaste stunden i mitt liv att ta farväl av henne.( Usch, ja vill inte ens tänka på det igen för då börjar man väl gråta)

Jag tänkte helt enkelt ha denna blogg för att uppdatera hur det är att ha en valp och allt vad det innebär.

och för min egna skulle så klart att kunna gå tillbaka senare i livet och kunna se hur allt va , för man kan glömma så fort.

Det har jag  ju  märkt att man gjort också , som sagt har haft min Chiva i  10,5 år  som bodde mesta dels hos mig, Sen har vi min älskling Roxie 7 år som jag har tillsammans med min syster och pappa men  som sen jag och min tvilling syster flyttade hem i från stannade kvar hos vår pappa. Men hon har det så bra med pappi ute i stora huset=).
Men vad ja skulle komma till där var det att, från att dem  två var valpar har ja tydligen massa minnesluckor och blir ibland helt förvånad hur det  egentligen är att ha en liten valp i hemmet igen  haha.

Allt Sånt kommer jag nu  uppmärksamma och försöka skriva ner för minnets skull

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela