chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Chiva skulle blivit 11år idag <3

Publicerad 2013-03-16 21:33:55 i Allmänt

Idag skulle du ha fyllt 11 år, men tyärr fick du somna in den 19 juli 2012.

Saknar dig varje dag, du va mitt allt.

Men jag är glad åt alla de finna stunder vi fick , fast än att det var alldeles för kort tid vi fick tillsammans, men eftersom jag tror på att man möts igen då man dör, så hoppas jag att du står och väntar på mig den dagen det är min tur.

 

I kväll ska jag tända ett fint doft ljust i din ära.
Tänker på dig hela tiden. Saknade är otrolig stor.

Du var mitt Allt älskade vän. <3

 Detta kortet togs när hon kom hem efter 3 dagar hos veternären då vi trodde allt skulle bli bra igen, men så blev det tyvärr inte. Saknar dig älskling<3
 
This entry was posted on 12 mars, 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela