chockladpuddingen.blogg.se

Livet Om Den Bruna Labradoren Ninja

Knep & Knåp / Gå fint i koppel (7/4 sön)

Publicerad 2013-04-08 19:02:00 i Allmänt

Orkade helt enkelt inte med någonting i  går efter Ninja och jag samt våra goa vänner Linn och Siccan varit  i Binga och går Knep & Knåp samt Gå fint i koppel kurserna.
 
Vi hade inte så tur med vädret kan man väl säga, började snö/hagla eller hur man ska uttrycka det hela, väldigt mysko väder och iskallt blev det och blåste massor, sen kom solen fram men inte tillräckligt länge för att  värma upp oss. Så när man kom hem var tanken egentligen ett varmt bad men blev ca 3.5 tim sömn under täcket för både Ninja och mig , husse och bästa vännen Tequila slocknade dem också :)
 
Knep och  knåp innebar i alla fall att  man lekte med deras huvuden, dem hade Nina Ottosson olika spel samt lite hemma knåp som man gjorde, som tex. att gå ner med tassarna i en  badtunna eller få fram leksak eller godis från en handduk som man vikt ihop,balansera mm
 
Ninja vart så pass trött i sin lille knoppis så att när vi sen gick på med gå fint i koppel så var det bara skoj i max 10 sek typ. Kändes inte som om att gå fint i koppel var någon nyhet för mig med tipsen jag fick där så i fortsättningen försöker jag med det jag gör hemma, och sicktar på  lite mera knep & knåp samt kanske inkallnings övningar som hon har i sitt program =).
 
Nästa runda blir det även Alex och Quila som hänger på, tror Quila kommer tycka att det är jätte skoj =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela